LA CITA DEL MES

LA CITA DEL MES

1 de diciembre de 2017

TEATREROS !!!


És divendres i toca un nou post. 🎉

En el passat post, us vam presentar l'equip de teatre al complet, ho recordeu😉: 


 A la Meritxell, el Jordi i l' Albert, ja els coneixeu. Però tenim un nou membre a l'equip, i avui, volem que el conegueu una mica més. Ell us explica com va començar amb el teatre

" Vaig començar a fer teatre quan tenia deu anys. M’ho pssava d’allò més bé! Era com viure moltíssimes experiències i vivències noves! Conforme em vaig anar fent gran, em vaig adonar que fer teatre era quelcom molt especial per mi. Sempre em feia una il•lusió enorme anar a classe de teatre. Quan va ser l’hora de triar què volia ser de gran, em vaig animar a estudiar per ser  mestre i, més endavant, vaig estudiar Art Dramàtic. Mai vaig deixar d’anar a classes de teatre i passats els anys vaig voler complir el somni que des de petit tenia dins. Estudiar per ser actor.

Durant els quatre anys de carrera a l’Escola Superior d’Art Dramàtic, vaig poder conéixer i aprendre munt de tècniques teatrals. Mai vaig deixar de banda la meva primera carrera universitària i em vaig poder veure com el teatre té moltíssimes coses amb les que els nens i nenes poden aprendre d’una forma molt engrescadora i activa. Tan debò tots els nens i nenes tinguéssin l’oportunitat de fer teatre a l’escola! "

Enric




I per altra banda, vol aprofitar per parlar-vos d'una dinàmica que us encantarà. 

El passat dijous 30 de novembre, amb els nens i nenes de 1r de primària vam buscar la nostra parella animal secreta!
Després que tots vam veure la foto del nostre animal, la vam guardar en secret. Seguidament, vam anar a buscar la nostra parella animal!! Tot un repte, ja que no es podia utilitzar la veu per a fer el so de l'animal.  Només ens ajudavem del cos per reconéixer els animals dels companys. 

Va ser una activitat molt divertida i salvatge! 

🐯🐨🐱🐮🦉🐻🦊🐼🐔🐴🙊

Esperem que us hagi agradat el post! 

Divendres que ve, serà festa, i el post passarà a dimarts. 

Estigueu atents! 

Recordeu que podeu deixar-nos un comentari aquí sota ⬇️ i sobretot no oblideu seguir el nostre blog de teatre! 

Si teniu qualsevol dubte feu-lo arribar a:  teatrepalcam@gmail.com

Salut i TEATRE ! 🎉🎭



MeritxellEnricJordi i Albert. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario