LA CITA DEL MES

LA CITA DEL MES

21 de febrero de 2017

EL TEATRE VIST PER...

TEATREROS !                         

Com va la setmana de consignes? Ja heu dut algo del pare o la mare a l'escola? I teniu a punt la disfressa per divendres? Bé, mentre acabeu d'enllestir-ho tot podeu llegir-vos les noves visions sobre el teatre. Avui, alumnes de primària i de secundària.  De 4t Primària a 4t ESO. 

"EL TEATRE VIST PER..." 

" TEATRE" per Ylenia i Júlia (4t Primària)                          




We ❤️ Ylenia & Júlia  ! 


"El teatre vist per a mi"  per Adrià Illescas (4t ESO A)                         


Per a mi el teatre ha estat sempre un refugi, una manera d’expressar el que sento, sigui el que sigui el que hagi d’interpretar. Sempre que vaig a teatre, sigui al de l’escola o a un altre lloc, m’ha servit per treure’m un somriure quan estic decebut o entristit; vaja, que és el lloc on deixes les penes a un racó. També serveix per comprendre diverses maneres de ser,  perquè quan et toca interpretar un personatge has d’aprofundir en la seva personalitat, els seus pensaments i en la seva manera d’actuar. 
El teatre és fascinant perquè és molt accidental, com la vida, és el lloc on ens permetem criticar i riure’s de qualsevol cosa, sigui quina sigui la teva ideologia. És el lloc on la humanitat s’enfronta a si mateixa. Jo al teatre li dec  moltíssim: part de la meva vida, grans amistats i un bocí de la meva personalitat.

Per mi el teatre és moltes coses alhora, no acabaria mai.
Adrià .



                                                                                                                                                               

Recordeu que vosaltres també podeu dir la vostra enviant-nos un correu a: 

   📩   teatrepalcam@gmail.com    📩   



Moltes gràcies a tots els que participeu al blog, feu retweets, ens llegiu i gaudiu del teatre, 


Salut i Teatre  ! 

MeritxellLauraJordi i Albert. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario